Bob Madou is door de VRT aangesteld als algemeen marketingmanager. In die hoedanigheid wordt hij verantwoordelijk voor de merkstrategie en marketing van alle televisie-, radio- en digitale merken. Madou was sinds 2012 actief als directeur strategie en communicatie van de Belgische voetbalbond en werkte daarvoor voor de Britse tennisfederatie.
"De VRT-netten waren unieke partners in het verbindende Rode Duivels verhaal van de laatste jaren," vertelt Madou. "Ik heb in die samenwerking de kracht van die waaier aan media-merken ontdekt en veel talentrijke, gepassioneerde mensen ontmoet. Ik kijk er nu erg naar uit om samen met hen verder te ontwikkelen als modern mediabedrijf."
Ook Peter Claes, algemeen directeur VRT Media & Productie, is enthousiast. "Bob kreeg voor zijn innovatieve benadering van marketing terecht veel erkenning in binnen- en buitenland. In die periode kwamen verschillende mensen van VRT met hem in contact. Samen met VRT zette hij acties op met grote maatschappelijke impact zoals de Duiveluitdagingen met Sporza, de Duivelse scholen met Ketnet en Dance with the devils met Studio Brussel. We zijn blij dat hij met zijn strategische kennis en ondernemingsspirit een dynamiek gaat geven aan onze merken."
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]