Deadline BOCA 2020: nog drie dagen

Awards / News

De derde editie van de Best of Content Night wordt vervangen door een Best of Content Annual. Het zijn geen tijden om uit te pakken met flashy Award Shows, met massa’s volk en een gezellig network event, naar verluidt. Het zijn daarentegen wel tijden om de kracht van contentmarketing te onderstrepen: meer dan ooit zijn mensen op zoek naar de juiste content op de juiste kanalen. De organisatoren van de Best of Content Awards constateren dan ook dat contentmarketing als communicatie-discipline het minst getroffen wordt door de corona-crisis en de budgetten voor contentmarketing het best overeind blijven. Uit een studie van ACC onder haar 135 leden blijkt dat diensten zoals content strategy, digital content, social media en online events meer gevraagd werden de afgelopen weken. Waar de eventbureaus de zwaarste klap te verduren krijgen, ziet de situatie bij de digital marketing- en contentmarketingbureaus er iets rooskleuriger uit. Zware terugvallen zijn er zeldzaam en er zijn zelfs wat spelers die erop vooruitgaan.

Maar contentmarketing is nog een redelijk jonge discipline, die weinige bureaus écht onder de knie hebben. Daarom heeft Custo, het Expert Center Content Marketing van de ACC, besloten om de beste contentmarketingcampagnes en tools van het afgelopen jaar te bundelen in een Best of Content Annual. Uit alle ingediende en nog in te dienen BOCA-cases, zal de Jury met marketing experten en de Jury met Craftsmen de sterkste campagnes en tools bekronen met een BOCA Award. De winnende cases zullen vervolgens in de Best of Content Annual  verschijnen,met tekst en uitleg. De Awards worden aan de winnende bureaus bezorgt, zodat ze kunnen fonkelen aan de receptie. Omdat men van deze Annual een échte bron van inspiratie wil maken, verlengde men de inschrijvingsperiode tot en met vrijdag 12 juni.

Meer informatie vindt u hier.