BOCA-shortlists tonen veel kwaliteit

ACC en Custo organiseren voor de vijfde keer de Best of Content Awards (BOCA), en kunnen daarbij een beroep doen op een toegewijde jury van 22 opdrachtgevers uit de contentmarketingwereld. Zij hebben zich online uitgesproken over maar liefst 88 contentmarketingcases en -craftsmanshipcases. De jury was duidelijk onder de indruk, want 57 entry's haalden de shortlist: 28 in de categorieën Content Marketing (Strategy en Distribution) en 29 in Content Craftsmanship.
De juryleden hakken de knoop door tijdens de live Jurydag op 4 oktober in eventlocatie “Jacques”, het vroegere Jacob Jordaenshuis, te Antwerpen. De Craftsmanship-jury zal het fysieke materiaal voor de Craftsmanship Awards beoordelen, terwijl de Content Marketing (Strategy & Distribution)-jury de geshortliste bureaus binnen de Content Marketing-categorieën zal beoordelen tijdens een live presentatie van de 28 geselecteerde cases.
Daarbij valt op dat vooral Propaganda het meeste kans maakt om in de prijzen te vallen, met 3 shortlists in de Content Marketing-categorieën en 7 shortlists voor de Craftsmanship Awards. Com&Co en The Fat Lady zijn de runner ups met 7 geshortliste cases voor Com&Co en 6 geshortliste cases voor The Fat Lady. In totaal maken 18 bureaus kans op een fel begeerde BOCA 2022 Award.
De volledige lijst met alle genomineerde cases vind je hieronder en op www.bestofawards.be
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]