ACC en Custo organiseren voor de vijfde keer de Best of Content Awards (BOCA), en kunnen daarbij een beroep doen op een toegewijde jury van 22 opdrachtgevers uit de contentmarketingwereld. Zij hebben zich online uitgesproken over maar liefst 88 contentmarketingcases en -craftsmanshipcases. De jury was duidelijk onder de indruk, want 57 entry's haalden de shortlist: 28 in de categorieën Content Marketing (Strategy en Distribution) en 29 in Content Craftsmanship.
De juryleden hakken de knoop door tijdens de live Jurydag op 4 oktober in eventlocatie “Jacques”, het vroegere Jacob Jordaenshuis, te Antwerpen. De Craftsmanship-jury zal het fysieke materiaal voor de Craftsmanship Awards beoordelen, terwijl de Content Marketing (Strategy & Distribution)-jury de geshortliste bureaus binnen de Content Marketing-categorieën zal beoordelen tijdens een live presentatie van de 28 geselecteerde cases.
Daarbij valt op dat vooral Propaganda het meeste kans maakt om in de prijzen te vallen, met 3 shortlists in de Content Marketing-categorieën en 7 shortlists voor de Craftsmanship Awards. Com&Co en The Fat Lady zijn de runner ups met 7 geshortliste cases voor Com&Co en 6 geshortliste cases voor The Fat Lady. In totaal maken 18 bureaus kans op een fel begeerde BOCA 2022 Award.
De volledige lijst met alle genomineerde cases vind je hieronder en op www.bestofawards.be
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]