Bockie de Repper en Zeeman trekken naar Sint-Martens-Latem voor nieuwe fancollectie

Crea / News / Retail

Voor de echte fans maakt Zeeman al een aantal jaar een speciale fancollectie. Na groot succes in Nederland wint de collectie ook hier in België steeds meer aan populariteit. Voor de nieuwste campagne besloot Zeeman de handen in elkaar te slaan met een Belgische ambassadeur. Bockie de Repper, gekend als YouTuber en finalist van De Slimste Mens ter Wereld, bleek de geknipte persoon.

In deze campagne zien we Bockie de Repper in de nieuwste fancollectie. Voor Zeeman kruipt hij in de huid van ‘the new rich and famous’ in het dorp Sint-Martens-Latem, een van de duurste gemeentes van ons land. De gemeentemonitor toont zelfs aan dat hier de gelukkigste Vlamingen wonen. Een dorp met het hoogste gemiddelde inkomen van het land, een eigen Ferrari-dealer en veel luxueuze villa’s aan de Leie.

Een groter contrast met de eenvoudige Zeeman-stijl is bijna niet denkbaar en dus een ideale plek voor een statement met een knipoog: in de nieuwe Zeeman fancollectie kan iedereen altijd zichzelf zijn.

Bockie de Repper vertelt over zijn eerste reactie toen Zeeman hem contacteerde voor deze unieke campagne: “Toen Zeeman me eerst belde, dacht ik: oei, onbekende nummer, die neem ik niet op. Maar na een berichtje met extra duiding heb ik dan toch teruggebeld. Aangezien ik zelf met high fashion bezig ben, moest ik niet lang twijfelen en zei ik meteen heel enthousiast en misschien iets te luid voor de mevrouw aan de andere kant: ja!”

“De setting van de rijke mensen in Sint Martens Latem is ook geniaal,” vertelt hij verder over de campagne. Ik had nog nooit een rijke-mensenhuis van binnen gezien, plus mijn vrouwelijke model-collega Jet Paardenkoper heeft een geweldige achternaam en die wou ik ook heel graag eens ontmoeten. Ik wist niet dat ik het in me had, een modellencarrière. Maar dankzij Zeeman en hun fancollectie besef ik: ook ik kan zwoel zitten en kijken.”

Ook deze zomer bestaat de fancollectie uit relaxte hoodies, T-shirts en de populaire sokken. Maar ook opvallende items om een statement te maken zoals een Zeeman tie-dye bikini, een vissershoedje met de cultheld Koos en een sweater met een QR-code die ook écht te scannen is. Alles in de bekende Zeeman kleuren of met het logo erop. En gemaakt van goede kwaliteit.

Bockie staat niet alleen model voor de campagne, maar zal ook als ambassadeur de campagne promoten, samen met bevriende bekendheden en influencers Ella Leyers, Elodie Gabias, Hakim Chatar en Perry de Man.

De tijdelijke fancollectie is vanaf vrijdag 18 juni 15 uur exclusief te bestellen in de webshop via zeeman.com, vanaf €0,99 tot €9,99. Snel zijn is de boodschap, want vorige jaren was de fancollectie steeds in een mum van tijd uitverkocht.

De campagne is gemaakt in samenwerking met Persuade en fotograaf Ines Vansteenkiste-Muylle (via Landvogel).