Bold & pepper: Bert Goessens managing partner, Frederic Lie art director

News / People

Alsof ze letterlijk peper in hun kont hebben, zo hard ging het de voorbije maanden bij Bold & pepper. Met een aanpassing in de managementstructuur en de komst van een nieuwe art director schakelde het contentbureau uit Groot-Bijgaarden een versnelling hoger. Met vers werk voor onder meer de Provincie Limburg, Horeca Forma, CFE en NCOI levert dat ook meteen resultaten op. Sinds deze zomer wordt Bold & pepper geleid door Olivier Van der Stede (foto rechts) en Bert Goessens (foto links). Olivier Van der Stede staat al jaren aan het hoofd van het contentmarketingbureau. Hij is blij met de toetreding van Bert Goessens: “Het doet me enorm plezier een collega te zien doorgroeien als medezaakvoerder. Zijn talent en vooruitziende blik zullen van onschatbare waarde zijn voor ons team, voor onze klanten en de doelen die we delen.”

Bert Goessens kwam in 2019 als projectmanager in dienst bij Bold & pepper. “Met veel enthousiasme en passie kon ik hier werken aan creatieve projecten”, vertelt hij. “Als projectcoördinator kwam ik in contact met heel wat klanten. Daardoor heb ik een goed overzicht van hun doelstellingen en hoe de ideale content er voor hun marketing uitziet. Ik kijk uit naar hoe we verder kunnen groeien: Olivier en ik zijn complementair en we kunnen rekenen op een sterk team waar we de voorbije jaren intensief aan bouwden."

Liefde voor het vak
Bert mag dan al een vertrouwd gezicht zijn bij Bold & pepper, Frederic Lie (foto onder) is dan weer helemaal nieuw. Eerder was hij aan de slag bij Revista en werkte hij ook freelance voor bureaus als Jansen & Janssen, Headline Publishing, The Fat Lady en f-twee. “Met Frederic vonden we het profiel dat bij ons past”, zegt Bert Goessens. “Iemand met veel liefde voor het vak, die ervaring heeft met talloze magazines en openstaat voor digitale innovatie. Als art director vervult hij een belangrijke rol in ons team.” Tijd om zich rustig in te werken is er amper. “Voor NCOI werd net een blogreeks afgewerkt, voor Horeca Forma en provincie Limburg bedachten we nieuwe magazines en met de beursgenoteerde bouwgroep CFE werken we op online en offline kanalen samen in het kader van hun herpositionering.”

Frederic Lie