Het Croix-Rouge de Belgique, de Waalse tegenhanger van het Rode Kruis, lanceert een nieuwe sensibiliseringscampagne. « We moeten erbij stilstaan dat meer dan 20% van de Belgische bevolking, bijna 2,3 miljoen mensen, het risico loopt op armoede of sociale uitsluiting... Een op de vier Belgische gezinnen leeft in armoede. Het aantal daklozen, geschat op 17.000 in België, groeit elk jaar, » legt Marine Vincent, artistiek directeur, uit. Om ons aan te moedigen om een gift te doen, bedacht Bonjour een eenvoudige, maar aangrijpende campagne met de baseline: « Nous ne sommes pas des magiciens, nous sommes tous des êtres humains ».
Credits:
Agence: BONJOUR
Client: CROIX-ROUGE de BELGIQUE / Tiziana d'Olne et François Schmidt
Création et Art direction: Marine Vincent et Pierre Jadot
Copy: Marine Vincent et Carl Hansenne
Stratégie: Marine Vincent et Nabil Aniss
Réalisation: Nicolas Torres Correria
DOP : Maxime Desmet
Montage: Pascal Haass
Son: Dame Blanche. Pierre Gillet
Production: Sarah Morissens
3D: Xavier Vanabelle
Développement Web: Gilles Debatty
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]