Het Croix-Rouge de Belgique, de Waalse tegenhanger van het Rode Kruis, lanceert een nieuwe sensibiliseringscampagne. « We moeten erbij stilstaan dat meer dan 20% van de Belgische bevolking, bijna 2,3 miljoen mensen, het risico loopt op armoede of sociale uitsluiting... Een op de vier Belgische gezinnen leeft in armoede. Het aantal daklozen, geschat op 17.000 in België, groeit elk jaar, » legt Marine Vincent, artistiek directeur, uit. Om ons aan te moedigen om een gift te doen, bedacht Bonjour een eenvoudige, maar aangrijpende campagne met de baseline: « Nous ne sommes pas des magiciens, nous sommes tous des êtres humains ».
Credits:
Agence: BONJOUR
Client: CROIX-ROUGE de BELGIQUE / Tiziana d'Olne et François Schmidt
Création et Art direction: Marine Vincent et Pierre Jadot
Copy: Marine Vincent et Carl Hansenne
Stratégie: Marine Vincent et Nabil Aniss
Réalisation: Nicolas Torres Correria
DOP : Maxime Desmet
Montage: Pascal Haass
Son: Dame Blanche. Pierre Gillet
Production: Sarah Morissens
3D: Xavier Vanabelle
Développement Web: Gilles Debatty
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]