Voor De Standaard Solidariteitsprijs ging Bonka Circus op zoek naar een authentieke band tussen Kringwinkel en kranten. En die is heel duidelijk: wikkelen we niet allemaal onze meest breekbare en kostbare dingen in kranten om ze te vervoeren? Op de print zien we een object die helemaal is ingewikkeld door De Standaard. Een heel herkenbaar beeld voor iedereen die al ooit verhuisde of iets breekbaars kocht op een rommelmarkt of garage sale. Dit beeld zet niet alleen aan om een bezoek te brengen aan Kringwinkel, maar stimuleert vooral ook om je eigen ongebruikte spullen af te komen leveren. De tekst onder het object versterkt dit nogmaals en neemt ons ook mee in de pas gerebrande stijl van Kringwinkel.
Credits:
Client: Kringwinkel
Agency: Bonka Circus
Client contact: Karen Roose, Linde Brewaeys
Account Manager: Kristof Debacker
Creatives: Auke Moonen, Alexander Noten
Creative Director: Jesse Vanophalvens
Design: Gilles Valkenborg
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]