Bonka Circus en Kringwinkel hergebruiken de Standaard

Voor De Standaard Solidariteitsprijs ging Bonka Circus op zoek naar een authentieke band tussen Kringwinkel en kranten. En die is heel duidelijk: wikkelen we niet allemaal onze meest breekbare en kostbare dingen in kranten om ze te vervoeren? Op de print zien we een object die helemaal is ingewikkeld door De Standaard. Een heel herkenbaar beeld voor iedereen die al ooit verhuisde of iets breekbaars kocht op een rommelmarkt of garage sale. Dit beeld zet niet alleen aan om een bezoek te brengen aan Kringwinkel, maar stimuleert vooral ook om je eigen ongebruikte spullen af te komen leveren. De tekst onder het object versterkt dit nogmaals en neemt ons ook mee in de pas gerebrande stijl van Kringwinkel.
Credits:
Client: Kringwinkel
Agency: Bonka Circus
Client contact: Karen Roose, Linde Brewaeys
Account Manager: Kristof Debacker
Creatives: Auke Moonen, Alexander Noten
Creative Director: Jesse Vanophalvens
Design: Gilles Valkenborg
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]