Bonka Circus heeft na een pitch het budget van Radio 1 gewonnen voor de komende vier jaar. Het bureau vloog er meteen in, met een campagne rond Radio 1 en de tachtigste verjaardag van Bob Dylan. Peter Verbiest, strategisch directeur bij Bonka Circus: “Het doet ons uitermate plezier om voor een medium te kunnen werken, dat een nog geëngageerde rol wil opnemen in het Vlaanderen van vandaag en morgen. We staan te popelen om daaraan ons steentje bij te dragen en hebben daarvoor een ambitieuze gedachte neergelegd. Het beloven vier zeer actieve jaren te worden."
De 80ste verjaardag van Bob Dylan en een tributeprogramma ‘Dylan 80’ zijn alvast de aanleiding voor de eerste uiting van de nieuwe samenwerking. Het beeld van de verouderde jonge Bob Dylan-tattoo wordt ingezet in een print- en digitale campagne.
Credits Bob Dylan
Client: Radio 1
Agency: Bonka Circus
Client contact: Danny Van der Elst, Jan Knudde
Project Management: Iris Warnants
Client Service Director: Julie Proesmans
Strategic Director: Peter Verbiest
Creatives: Lennert Vedts, Marc Richard Vander heyden
Creative Director: Bart Gielen
Design: Simon Willems
Retouching: Pixelxpress
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]