Naar aanleiding van de nieuwste imagocampagne ‘Denk Durven’ voor de UGent wordt er ook een alumnidag georganiseerd. Bonka Circus komt daarom met een vervolgcampagne die je aanmoedigt om naar die alumnidag te gaan. De campagne bouwt voort op copy en het omvormen van de gedachten 'Durf Denken' naar 'Denk Durven', maar met de insteek om naar de alumnidag te komen. De campagne focust zich vooral op openbaar vervoer en online.
Credits
Klant: UGent
Klant contact: Fran Desmet, Laurens Beke, Isabel Paeme, Marie-Aline Kruydt, Hilde Robberecht, Emmelien Werbrouck
Strategisch directeur: Peter Verbiest
Creatief directeur: Jesse Vanophalvens
Creatieven: Auke Moonen, Alexander Noten
Account manager: Kristof Debacker
Copy: Hans Verhaegen
Design: Vrints-Kolsteren
Animatie: New Solid
DTP: Nele Van Assche
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]