Bonnenboekje wordt slimme content

Mars werkt ieder jaar samen met Dag Allemaal om voor hun lezers een doos te vullen met producten van de pet brands van Mars en een kortingsbonnenboekje. Die box wordt gedistribueerd via dierenvoedingsspecialist Tom&Co.Om het bonnenboekje om te toveren tot een must-read en must-use voor de lezers, klopte Mars aan bij HeadOffice.
HeadOffice maakte een speciale editie van Dag Allemaal die draaide rond beroemde honden- en kattenliefhebbers en hun persoonlijke ervaringen over het voeren van hun eigen huisdier. Het bureau leverde 30.000 minimagazines voor in de Mars box en communiceerden hierover in de reguliere Dag Allemaal. 13.393 hondenliefhebbers tekenden in voor een Mars hondenbox, 13.399 katteneigenaars wilden hun dier verwennen met een Mars kattenbox.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



