Bonnenboekje wordt slimme content
Mars werkt ieder jaar samen met Dag Allemaal om voor hun lezers een doos te vullen met producten van de pet brands van Mars en een kortingsbonnenboekje. Die box wordt gedistribueerd via dierenvoedingsspecialist Tom&Co.Om het bonnenboekje om te toveren tot een must-read en must-use voor de lezers, klopte Mars aan bij HeadOffice.
HeadOffice maakte een speciale editie van Dag Allemaal die draaide rond beroemde honden- en kattenliefhebbers en hun persoonlijke ervaringen over het voeren van hun eigen huisdier. Het bureau leverde 30.000 minimagazines voor in de Mars box en communiceerden hierover in de reguliere Dag Allemaal. 13.393 hondenliefhebbers tekenden in voor een Mars hondenbox, 13.399 katteneigenaars wilden hun dier verwennen met een Mars kattenbox.
Sales Accountmanager - VRT
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]