Bonnenboekje wordt slimme content
Mars werkt ieder jaar samen met Dag Allemaal om voor hun lezers een doos te vullen met producten van de pet brands van Mars en een kortingsbonnenboekje. Die box wordt gedistribueerd via dierenvoedingsspecialist Tom&Co.Om het bonnenboekje om te toveren tot een must-read en must-use voor de lezers, klopte Mars aan bij HeadOffice.
HeadOffice maakte een speciale editie van Dag Allemaal die draaide rond beroemde honden- en kattenliefhebbers en hun persoonlijke ervaringen over het voeren van hun eigen huisdier. Het bureau leverde 30.000 minimagazines voor in de Mars box en communiceerden hierover in de reguliere Dag Allemaal. 13.393 hondenliefhebbers tekenden in voor een Mars hondenbox, 13.399 katteneigenaars wilden hun dier verwennen met een Mars kattenbox.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]