Boobook wil customer journey begrijpen

Boobook

Communication / News

Boobook

Op 11 februari 2016 veranderde Solutions-2 zijn naam naar Boobook. Met deze naamsverandering willen het bedrijf zich nog duidelijker positioneren als experten in advanced analytics en smart online reporting.

"Toen we in 2002 begonnen met advanced analytics voor marktonderzoek, was dit een relatief nieuw concept," zegt oprichtster en algemeen directeur Nicole Huyghe. "De voorbije jaren werden echter veel van onze huidige en potentiële klanten door de digitale wereld aangezet om zich steeds meer te focussen op innovaties en strategieën gericht op de groeiende hoeveelheid beschikbare data. Om op deze toenemende behoeften te kunnen inspelen, hebben we langzamerhand onze diensten uitgebreid. Vandaag verrijken we de inzichten uit marktonderzoek meer en meer met de analyse van bijkomende ‘big and small data’ afkomstig van verschillende bronnen. Dit laat ons toe de ‘customer journey’ nog beter te begrijpen en te voorspellen." 

Een boobook is een kleine Australische uil. Een uil is niet alleen het symbool van wijsheid. Hun grote, doordringende ogen weerspiegelen bovendien onze drang om waardevolle kennis te onthullen die verborgen zit in de data die beschikbaar is in onze omgeving. Samen met de naamsverandering werden ook de corporate identity en website www.boobook.world van het bedrijf vernieuwd. Andere informatie, zoals de geregistreerde Belgische and Engelse bedrijfsnamen, kantoorlocaties, bank- en BTW-gegevens blijven onveranderd.