Facebook is een goudmijn voor adverteerders: zij schakelen het sociaal medium in om hun reclame gericht te verspreiden op grote schaal. Dankzij hun groei ontpoppen messaging apps of boodschappenapplicaties zoals Facebook Messenger & co. - met WhatsApp, SnapChat en WeChat op kop - zich nu als een bijkomende troef op de reclamemarkt. De redactie van de Britse marketingsite The Drum wijdt er online een interessant artikel aan. Ze stelt dat Britse volwassenen gemiddeld 2 uur en 24 minuten per dag aan de boodschappenapplicaties besteden. Daarmee laten ze alleen de televisie vóór zich.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]