Boodschappenapplicaties als nieuwe troef?

Facebook is een goudmijn voor adverteerders: zij schakelen het sociaal medium in om hun reclame gericht te verspreiden op grote schaal. Dankzij hun groei ontpoppen messaging apps of boodschappenapplicaties zoals Facebook Messenger & co. - met WhatsApp, SnapChat en WeChat op kop - zich nu als een bijkomende troef op de reclamemarkt. De redactie van de Britse marketingsite The Drum wijdt er online een interessant artikel aan. Ze stelt dat Britse volwassenen gemiddeld 2 uur en 24 minuten per dag aan de boodschappenapplicaties besteden. Daarmee laten ze alleen de televisie vóór zich.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


