Boodschappenapplicaties als nieuwe troef?
Facebook is een goudmijn voor adverteerders: zij schakelen het sociaal medium in om hun reclame gericht te verspreiden op grote schaal. Dankzij hun groei ontpoppen messaging apps of boodschappenapplicaties zoals Facebook Messenger & co. - met WhatsApp, SnapChat en WeChat op kop - zich nu als een bijkomende troef op de reclamemarkt. De redactie van de Britse marketingsite The Drum wijdt er online een interessant artikel aan. Ze stelt dat Britse volwassenen gemiddeld 2 uur en 24 minuten per dag aan de boodschappenapplicaties besteden. Daarmee laten ze alleen de televisie vóór zich.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]