Boondoggle CX en Done By Friday spelen 'De Grote Verkeersquiz' van VSV

Elk jaar lanceren de Vlaamse Stichting Verkeerskunde (VSV) en l’Agence wallonne pour la Sécurité routière (AWSR) een sensibiliseringsactie rond de verkeersregels. Dit doen ze via 'De Grote Verkeersquiz' / 'Le Quiz de la Route'. Jaarlijks bereiken ze op die manier meer dan 170.000 deelnemers.
Dit jaar was de technologie achter de quiz aan vernieuwing toe. Aan het concept werd niet geraakt, maar Boondoggle CX bouwde een volledig nieuwe website en via CMS Contentful hebben de organisatoren nu zelf de inhoud van de site in handen. De vragen werden opgesteld via het quizplatform Qualifio. Dankzij dit flexibel systeem is het mogelijk om verschillende quizzen op te bouwen met dezelfde tools. Done By Friday zorgde voor de beelden, het logo, de kleuren en de mediacampagne. In juni 2022 liep de eerste versie van de quiz, specifiek gericht op truckers. Hier werd 35.000 keer aan deelgenomen (https://www.truckersquiz.be/ — https://www.quizduroutier.be/).
De Grote Verkeersquiz test je verkeerskennis met tien meerkeuzevragen. Wie minstens een 7 op 10 haalt, kan mooie prijzen winnen, zoals een e-bike en talrijke cadeaubons. Ook bedrijven kunnen deelnemen in een aparte wedstrijd. De quiz loopt dit jaar van 17 oktober 2022 tot en met 17 november 2022.
Speel zelf ook mee via: https://degroteverkeersquiz.be/ — https://quizdelaroute.be/
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]