Elk jaar lanceren de Vlaamse Stichting Verkeerskunde (VSV) en l’Agence wallonne pour la Sécurité routière (AWSR) een sensibiliseringsactie rond de verkeersregels. Dit doen ze via 'De Grote Verkeersquiz' / 'Le Quiz de la Route'. Jaarlijks bereiken ze op die manier meer dan 170.000 deelnemers.
Dit jaar was de technologie achter de quiz aan vernieuwing toe. Aan het concept werd niet geraakt, maar Boondoggle CX bouwde een volledig nieuwe website en via CMS Contentful hebben de organisatoren nu zelf de inhoud van de site in handen. De vragen werden opgesteld via het quizplatform Qualifio. Dankzij dit flexibel systeem is het mogelijk om verschillende quizzen op te bouwen met dezelfde tools. Done By Friday zorgde voor de beelden, het logo, de kleuren en de mediacampagne. In juni 2022 liep de eerste versie van de quiz, specifiek gericht op truckers. Hier werd 35.000 keer aan deelgenomen (https://www.truckersquiz.be/ — https://www.quizduroutier.be/).
De Grote Verkeersquiz test je verkeerskennis met tien meerkeuzevragen. Wie minstens een 7 op 10 haalt, kan mooie prijzen winnen, zoals een e-bike en talrijke cadeaubons. Ook bedrijven kunnen deelnemen in een aparte wedstrijd. De quiz loopt dit jaar van 17 oktober 2022 tot en met 17 november 2022.
Speel zelf ook mee via: https://degroteverkeersquiz.be/ — https://quizdelaroute.be/
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]