Als het over beleggen gaat, houdt iedereen er wel een mening op na. Van Jan met de pet die het heeft van horen zeggen, tot de betweter die het eigenlijk ook niet weet: meningen zijn er genoeg, zeker nu spaargeld en beurzen onder druk staan door de inflatie en een nakende recessie. Maar als het over uw geld gaat, wil u het liefst toch een onderbouwde mening van iemand met kennis van zaken.
Vanuit dit inzicht ontwikkelde Boondoggle voor Beobank een herkenbare beleggingscampagne waarbij persoonlijk contact en professioneel advies van de bank centraal staan.
Om op een originele manier te communiceren over beleggen, werd met een knipoog verwezen naar andere onderwerpen waar iedereen een uitgesproken mening over heeft, zoals voetbal, mode, de metaverse of een facelift. De boodschap was telkens dezelfde: voor écht persoonlijk en professioneel advies kan je het best even langsgaan bij Beobank.
De campagne werd gebracht op de radio, in (D)OOH, op social media, via native ads en bannering.
Credits
Client team: Valérie Lahaut, Sophie Waucampt, Annelies Van Boxel
Account team: Charlotte Urbain, Marko Van Dyck & Sofie Jossart
Strategy: Stijn Cox
Creative Director: Sven Nijs
Creatives: Fabrice Van Hellemont, Els Verhofstede, Vincent Abrams
Agency Producer: Bérengère Lurquin
Sound: Cobra
Long copy: Lesley Dewilde
Motion design: Dorien Bradt
Design: Stefaan De Vos
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]