Beobank en Boondoggle Havas lanceren een nieuwe campagne, dit keer met persoonlijke leningen als thema. De campagne is gebaseerd op een eenvoudige, maar universele waarheid: sommige projecten en momenten in het leven kunnen niet eindeloos worden uitgesteld, in afwachting van voldoende budget om ze te financieren. Of het nu gaat om de diploma-uitreiking van je zoon in Sydney bij te wonen, je woonkamer op te knappen na een ongeluk met je hond, of 10 jaar huwelijk te vieren... wat de situatie ook is, Beobank nodigt mensen uit om erover te komen praten en biedt persoonlijke leningen aan die hun plannen kunnen financieren. Deze campagne zet de empathie en toegankelijkheid van Beobank in de verf, zoals steeds in de unieke stijl en met de kenmerkende toon van het merk.
De campagne wordt breed uitgerold met OOH, DOOH, radio, OLV, sociale media en banners, voor bereik in elke fase van de funnel.
Credits:
Brand: Beobank
Client team: Valérie Lahaut, Sophie Waucampt, Florence Neyrinck, Daphne Vanderelst
Account team: Tine Vandenberghe, Charlotte Urbain, Sofie Jossart
Strategy: Olivier De Laet, Stijn Cox
Creatives: Hugo Battistel, Stéphane Daniel, Stephen Walckiers, Lesley Dewilde, Dorien Bradt, Stefaan De Vos
Project Management: Karine Uytterhoeven
Producer Boondoggle Havas: Cynthia Pire
Production: Jekyll n’ Hyde
Sound: Cobra