Goed uitgerust naar school vertrekken, dat doe je dankzij Fnac. De multimediaketen zet zijn aanbod aan het begin van het nieuwe schooljaar opnieuw in de verf, om mensen eraan te herinneren om zich dankzij Fnac tot in de puntjes voor te bereiden.
Aangezien Fnac in België nog steeds een sterk merk is, lag de focus van Boondoggle vooral op de ouders activeren: Fnac moet opnieuw top of mind worden wanneer het aankomt op schoolspullen. Van multimedia zoals laptops en koptelefoons naar stereotiepe zaken zoals schriftjes en woordenboeken, bij Fnac vind je alles om met een gerust gemoed aan het nieuwe schooljaar te beginnen.
Daarvoor creëerden het bureau enkele radiospots met de nodige humor én herkenbaarheid van die eerste gesprekken aan de schoolpoort. Want die relaxte, uitgeruste look, die komt niet van je lange vakantie, maar... van je bezoek aan Fnac natuurlijk!
De vernieuwde radiospots zijn nog de rest van de maand te horen op alle klassieke zenders in heel België.
Credits:
Client: Fnac
Client team: Jan Seneca
Agency: Boondoggle Havas
Account: Hanne Goossens
Creatives: Stephen Walckiers, Stephane Daniel, Gilles André
Strategy: Stijn Cox
Production & Sound: Sonhouse
Media: Havas Media