Sinds 17 augustus zorgen Frederik Clarysse, Jelan Vandevenne en Wietse De Ridder voor een stevige creatieve injectie bij Boondoggle. Frederik Clarysse heeft de voorbije jaren creatieve pareltjes afgeleverd bij Famous, Saatchi, Havas en LDV. Zijn scherpe geest én pen bezorgden hem mooie reclameprijzen op internationale festivals als Cannes en Eurobest. Frederik combineert rijke ervaring met verrassende inzichten en versterkt als allround creatief de ploeg van Boondoggle. Jelan Vandevenne komt het social-team versterken en zal helpen om het conversation management voor Boondoggle-klanten in goede banen te leiden. Hij heeft als social media manager zijn strepen verdiend bij de Easy-M-shop van Apple. Wietse De Ridder draagt dan weer twee creatieve petten tegelijk. Hij volgde de Devine-opleiding aan de HOWEST-hogeschool waardoor hij zich als designer en als developer kan uitleven. Na zijn studies heeft Wietse ervaring opgedaan bij Mortierbrigade, waar hij heeft meegewerkt aan meerdere award-winnende campagnes.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]