Boondoggle krijgt creatieve injectie

Boondoggle

News

Boondoggle

Sinds 17 augustus zorgen Frederik Clarysse, Jelan Vandevenne en Wietse De Ridder voor een stevige creatieve injectie bij Boondoggle. Frederik Clarysse heeft de voorbije jaren creatieve pareltjes afgeleverd bij Famous, Saatchi, Havas en LDV. Zijn scherpe geest én pen bezorgden hem mooie reclameprijzen op internationale festivals als Cannes en Eurobest. Frederik combineert rijke ervaring met verrassende inzichten en versterkt als allround creatief de ploeg van Boondoggle. Jelan Vandevenne komt het social-team versterken en zal helpen om het conversation management voor Boondoggle-klanten in goede banen te leiden. Hij heeft als social media manager zijn strepen verdiend bij de Easy-M-shop van Apple. Wietse De Ridder draagt dan weer twee creatieve petten tegelijk. Hij volgde de Devine-opleiding aan de HOWEST-hogeschool waardoor hij zich als designer en als developer kan uitleven. Na zijn studies heeft Wietse ervaring opgedaan bij Mortierbrigade, waar hij heeft meegewerkt aan meerdere award-winnende campagnes.