Van 27 tot 30 september 2018 zet het internationale festival SuperNova voet aan wal op het eilandje in Antwerpen. SuperNova wordt georganiseerd door Flanders DC, Scale-Ups.eu en de Vlaamse Overheid.
Het festival richt zich zowel op het grote publiek als op de zakenwereld, en staat volledig in het teken van nieuwe en aanstormende technologieën, innovatie en creativiteit. Boondoggle staat in voor de communicatie, branding en campagne aanpak van het ambitieuze event. Vanaf midden maart start de communicatie en ticketverkoop voor b2b. De website, sociale media, newsletters en GDN advertenties zullen hier dienst doen als belangrijkste traffic drivers. In mei wordt de above the line-campagne voor het grote publiek gelanceerd.
Client
Advertisers: Flanders DC & Scale-Ups.eu
Project Leads: Pascal Cools, Jürgen Ingels
Project Managers: Nora Weytjens, Bruno Vandegehuchte
Communication Strategy: Stefan Ceunen, Aimee Bacallan
Communication Manager: Lies Naeyaert
Communication Assistance: Ise Robeet
Agency
Strategy: Joris Joosten
Design en UX: An Gielens, Thomas Lammers, Kaatje Schreurs, Bernard Hermant, Koen Claes
Creative team: Leon Jacobs, Bouke Zoete, Jonas Marysse
Account team: Nico Croes, Lise Detobel, Laurens Selathuri
Development: Karel-Jan Vanhoutte, Bart Geukens, Bart Plessers
Media
Havas Media – Julien Depaire