Dat Defensie op zoek is naar mensen is inmiddels geweten. Maar de reflectie dat Defensie wel eens naar 'jou' op zoek zou kunnen zijn, wordt binnen de jonge doelgroep waarin Defensie recruteert nog te zelden gemaakt. In een nieuwe overkoepelende recruteringscampagne van de hand van Boondoggle wordt onder de lijn “Wat jou speciaal maakt, maakt Defensie sterker” gezocht naar recruten die met hun eigen unieke talenten en attitudes willen bijdragen aan de maatschappij. En die via de missie van Defensie “het beschermen van uw toekomst” op zoek zijn naar persoonlijke groei.
In de campagne zien we jonge mensen wiens unieke eigenschappen hen in hun burgerleven min of meer tot buitenbeentjes maakten. Waar ze diezelfde talenten binnen Defensie juist ten volle kunnen ontplooien. Met als achterliggende gedachte dat er voor “bijna” elk talent wel een job matcht binnen een van de vier componenten van Defensie. De campagne loopt via TV, social, DOOH en leidt naar de jobpagina’s op Mil.be. Daar worden mogelijke recruten via een aantal persoonlijke verhalen verleidt om te solliciteren.
Credits:
Klantcontact: Margit Van Waeyenberghe, Bieke Bertolo, Olivier Souris, Thierry Decoster
Account: Sharon Lavaert, Roozbeh Ahmadi
Strategie: Stijn Cox
Creatie: Leon Jacobs, Chris Goossens, Robbie Cap, Thierry Wiebking, Raf Desmet,Léo Destatte
Productie: Bérengère Lurquin
Regie: Guy Goossens
DOP: Maxime Demet
Productie company : Dark Horse
Fotografie: Nico Caignie
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]