Boondoggle mocht de laatste maanden heel wat nieuwe collega's verwelkomen. En ook in het voorjaar van 2016 krijgt het bureau versterking om zowel het extra werk van bestaande klanten als het werk van enkele mooie, nieuwe klanten te kunnen opvangen. Hieronder leest u welk talent z'n weg vond naar Boondoggle.
In het najaar ging Inge Crauwels opnieuw aan de slag bij Boondoggle als account director. Zij deed al een pak ervaring op bij onder andere Duval Guillaume Modem, Grey en BBDO. Ook Peter Van Buggenhout, ex-Dallas en These Days Y&R, begon als account director, voor klant Unilever. Account manager Karlien Van Herck ruilde Dallas in voor Boondoggle en Sander Vanden Bempt startte als digital project manager. Daarnaast kreeg het communicatiebureau er ook nog twee nieuwe campaign managers bij: Itza Bocken, die tot voor kort aan haar MBA werkte in China als fashion editor en marketeer voor een fashion app, en Katrijn Busschaert, die bovenop haar studies in toegepaste economische wetenschappen ook nog een postgraduaat trendwatching bij Vlerick behaalde om daarna voor Boondoggle te kiezen.
Ook in 2016 is er nog straf volk op komst. In januari komt Lise Detobel, ex-Saatchi & Saatchi, het account departement versterken als account manager. En in februari neemt Sofie Sermon afscheid van OgilvyOne Worldwide om erin te vliegen als account director bij Boondoggle.
Een aanzienlijk lijstje met vers bloed dus. Boondoggle is ervan overtuigd dat deze collega's klaar zijn om zich helemaal te smijten. Iets wat duidelijk ook kan gezegd worden van de huidige collega's.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]