Boondoggle voor Ministerie van Defensie: "Geen job, wel een missie"

Crea / News

Wat jou speciaal maakt, maakt Defensie sterker. Dat is de boodschap van de nieuwste employer brand-campagne van Boondoggle voor Defensie. Deze laatste moet duizenden mensen aanwerven in de komende jaren. Maar de concurrentie voor talent is hevig en mensen weten niet altijd hoe divers de vacatures bij Defensie zijn. Daarom toont de campagne dat iedereen met het juiste talent en de juiste vaardigheden een passende job kan vinden in een van de 4 componenten (Lucht, Land, Marine, Medisch). Want naast titels, opleidingen of huidige jobs is het het talent van de mensen waar Defensie naar op zoek is. Want bij Defensie wordt dat talent omgezet in specifieke vaardigheden dankzij een doorgedreven opleiding.

In lijn met de merkbelofte van de Belgische Defensie ("Uw toekomst. Onze missie.") werd er gekozen om werken bij Belgian Defense te positioneren als een missie, niet als een job. De belofte is dus: "Geen job, wel een missie." De campagne loopt op televisie, radio en op digitale media (OLV, social, OLA) waarbij mogelijke kandidaten op mil.be via een missiekiezer naar de juiste job bij Defensie worden begeleid.

Credits

Klant: Defensie
​Agentschap: Boondoggle
​Account: Catherine Hamers
​Strategie: Stijn Cox
​Creatie: Sven Nijs, Chris Goossens, Robbie Cap
​Planning: Karine Uytterhoeven
​Producer Boondoggle: Bérengère Lurquin
​Productie: Uncle Bob
​Regisseur: Guy Goossens
​DOP: Piet Deyaert & Bert de Graeve
​Fotografe: Ines Vansteenkiste
​Retouching: Annelien Debusschere
​Set Dressing: Javor Malehounov (Maleblonde)
​Casting: Le Quartier & Casting Studio
​Styling: Julie D'hooge
​HMU: Nicky De Winter
​Editing: Ward Geerts
​Grading: Florian Keirse
​Sound: Cobra ​
​Executive Producer: Leen Van den Brande
​Producer: Manoe Delissen & Dries Driesen