Boondoggle zoekt een huis

immo1-Boondoggle

Crea / News

immo1-BoondoggleVanaf vandaag bundelen Immotheker en Finotheker meer dan 20 jaar expertise onder één dak als Immotheker FinothekerBoondoggle werkte het nieuwe businessluik mee uit, verzorgde de volledige rebranding van de website, paste z'n service design approach toe op de verschillende tools en bedacht de televisiespot.

'Altijd een eerlijk financieel advies.' Dat is de nieuwe baseline die u meteen zegt waar het op staat wanneer u de totaal vernieuwde website bezoekt. Naast het strategische traject en het design van de website, nam Boondoggle ook de zee van informatie en de rekentools op de site onder handen: "Door workshops met Immotheker Finotheker te organiseren kwamen we tot gebruiksvriendelijke simulaties die optimaal zijn afgestemd op de bezoeker. Aan de hand van persona's wordt uitgelegd wat Immotheker Finotheker voor je kan betekenen en hoe het de juiste oplossingen voor je kan vinden."

immo1-Boondoggle

Om het verhaal helemaal af te maken, werkte Boondoggle ook een tv-spot uit die sinds 15 februari op antenne is. De mediacampagne heeft als doel om de mensen bewust te maken van het belang van onafhankelijk en geïntegreerd financieel advies: "Via getuigenissen van verschillende doelgroepen wordt duidelijk dat u met Immotheker Finotheker op beide oren kunt slapen. Want op welk punt u ook bent in uw leven, Immotheker Finotheker geeft u financieel advies aangepast aan uw specifieke situatie."

Tot slot konden alle kantoren bovendien nog rekenen op een volledige rebranding.

https://www.youtube.com/watch?v=x0KW1dhcoH8&noredirect=1