Bosch Mobiliteit kenmerkt zich door eersteklas auto-onderdelen die het rijden veiliger, meer ontspannen en milieuvriendelijker maken. Concreet kan u zich daar onder meer remsystemen, verlichting, accu's, ruitenwissers, starters, luchtfilters en diagnose- apparatuur bij voorstellen. Wist u dat in elke auto gemiddeld voor 400 euro aan Bosch-producten zit? De divisie Bosch Automotive Aftermarket (AA) zorgt voor de distributie van grossier tot bij de garage. Dit zijn zowel de conceptgarages Bosch Car Service en Autocrew, als de onafhankelijke garages. Be-One Communication realiseert de ondersteunende B2B2C-campagnes van het jaarlijkse promotieplan onder het koepelconcept 'Driven by'. Naar grossiers en garages toe wordt maandelijks een actie, gecommuniceerd via POS, een informerend e-mailingprogramma, een website en een online campagne.De eindconsument wordt dit jaar verwend met drie acties: remmen, filters en ruitenwissers. De eerste campagne 'Remmen' is in februari gelanceerd. Voor de conceptgarages wordt de campagne bovendien gepersonaliseerd met hun specifieke branding. En de volgende actie staat al in de startblokken, ontdek alle promoties op de website promo.boschautoparts.com.
Credits
Bosch:
Bosch:
Benjamin Van Rompaey, Trade & Channel Marketer
Be-One Communication:
Robert Hurkmans, Strategic and Managing Director
Be-One Communication:
Robert Hurkmans, Strategic and Managing Director
Gunther Thielens, Concept Creative
Bruno Musyck, Digital & Social Director