Authenticiteit smaakt. Dat bewijst het Belgische charcuteriemerk Aubel al meer dan 50 jaar met heerlijke fijne vleeswaren, bereid volgens authentieke recepten. Maar die authenticiteit kan ook fun zijn. Dat laat communicatiebureau there dit najaar zien met een nieuwe print- en radiocampagne. De advertenties voor de ham en de nieuwe kipfilet van Aubel geven een ludieke draai aan hartverwarmende familiemomenten. Telkens staat het product centraal, maar het verhaal erachter maakt de campagne pas écht Aubel. Zo zit er een melig liefdesbriefje van mama in het lunchpakket van papa. En als papa croques maakt voor zijn kinderen met Aubel-ham, moet hij weer zonodig een ‘typisch papa’-woordmopje maken met ketchup…
Ook in de radiospots staat familie centraal: een huishouden waar iedereen dol is op de authentieke smaak van het charcuteriemerk. Aubel is er zo ingeburgerd in het dagelijkse leven dat er zelfs een etentje van afhangt als een van de ouders vergeet ham te kopen. Voorlopig zijn de spots enkel in het Franstalige landsgedeelte te horen. In een latere fase zal there ook de website van het charcuteriemerk voorzien van een nieuwe look én content. En die zal, natuurlijk, even authentiek als “fun” zijn.