Bouke Zoete, tot voor kort creatief directeur bij Havas Worldwide Brussels, maakte op 1 maart de overstap naar de Persgroep Advertising (hierna dPA). Met Bouke slaat dPA een creatief talent aan de haak. Zo willen ze als regie de nadruk leggen op het belang van goede creatieve campagnes en zetten we nog meer in op creativiteit. Met z’n expertise zal Bouke de interne grafische en redactionele dienst van dPA, dPA Studio, verder uitbouwen. Ook BrandTales, de creatieve cel van dPA, is verheugd over de komst van Bouke: « Dit is het beste van twee werelden: BrandTales geeft creatieve consultaties aan adverteerders en met een creatief directeur in the house kunnen we die creatieve concepten optimaal realiseren. »
Bouke verdiende eerder zijn strepen als copywriter bij Duval Guillaume, LDV en Saatchi & Saatchi. Van 2013 tot 2016 was hij creative director bij Design is Dead en hielp hij mee het toen nog volledig digitale bureau om te vormen tot een allround communicatiebureau.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]