Bouke Zoete, tot voor kort creatief directeur bij Havas Worldwide Brussels, maakte op 1 maart de overstap naar de Persgroep Advertising (hierna dPA). Met Bouke slaat dPA een creatief talent aan de haak. Zo willen ze als regie de nadruk leggen op het belang van goede creatieve campagnes en zetten we nog meer in op creativiteit. Met z’n expertise zal Bouke de interne grafische en redactionele dienst van dPA, dPA Studio, verder uitbouwen. Ook BrandTales, de creatieve cel van dPA, is verheugd over de komst van Bouke: « Dit is het beste van twee werelden: BrandTales geeft creatieve consultaties aan adverteerders en met een creatief directeur in the house kunnen we die creatieve concepten optimaal realiseren. »
Bouke verdiende eerder zijn strepen als copywriter bij Duval Guillaume, LDV en Saatchi & Saatchi. Van 2013 tot 2016 was hij creative director bij Design is Dead en hielp hij mee het toen nog volledig digitale bureau om te vormen tot een allround communicatiebureau.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




