Bouke Zoete, tot voor kort creatief directeur bij Havas Worldwide Brussels, maakte op 1 maart de overstap naar de Persgroep Advertising (hierna dPA). Met Bouke slaat dPA een creatief talent aan de haak. Zo willen ze als regie de nadruk leggen op het belang van goede creatieve campagnes en zetten we nog meer in op creativiteit. Met z’n expertise zal Bouke de interne grafische en redactionele dienst van dPA, dPA Studio, verder uitbouwen. Ook BrandTales, de creatieve cel van dPA, is verheugd over de komst van Bouke: « Dit is het beste van twee werelden: BrandTales geeft creatieve consultaties aan adverteerders en met een creatief directeur in the house kunnen we die creatieve concepten optimaal realiseren. »
Bouke verdiende eerder zijn strepen als copywriter bij Duval Guillaume, LDV en Saatchi & Saatchi. Van 2013 tot 2016 was hij creative director bij Design is Dead en hielp hij mee het toen nog volledig digitale bureau om te vormen tot een allround communicatiebureau.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]