Bouwen aan een merk doe je niet alleen, maar met velen

- partner content -
Als je een merk stevig in de markt wil zetten, dan verkondig je dat beter van de daken. Een groot bereik is daarin essentieel. Ook als je merk blijvend ondersteund moet worden, reken je beter op impactvolle media want herhaling werkt. Kortom, bouwen aan merken doe je met veel consumenten tegelijk. Je campagne scoort daarom optimaal in media met een gigantisch bereik, zoals de kranten van Roularta Local Media. Samen bereiken zij meer dan 2,5 miljoen Vlamingen of bijna de helft van alle consumenten in het noorden van België. Zo bouw je echt aan je merk.
(*) CIM NRS 2017-2018
Klaar om je merk uit te bouwen ? Contacteer dan Inge Claerhout via inge.claerhout@roularta.be of 02 467 56 26.
“Wide is wonderful, only with Roularta Local Media.”
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]