Naast de branding en campagnes werkt Bowling Brands mee aan de complete digitale modernisatie van Rabobank.be. Deze stond in het teken van een internationale vernieuwing en de PSD2 richtlijnen die in de toekomst veel zaken zullen mogelijk maken.
Bowling Brands verzorgde al de vernieuwde website van Rabobank.be. Nu is ook het online banking gedeelte (waar klanten hun overschrijvingen doen) aan de beurt, dat sinds zondag 7 april online staat. Bowling stond in voor de UX, design en werkte samen met een internationaal team aan de gloednieuwe klantenzone. “Door de snelle vernieuwing in de bankensector is het belangrijk een UX oplossing te creëren die niet alleen makkelijk is voor de klant, maar ook rekening houdt met toekomstige evoluties. Het online banking gedeelte is zo vormgegeven dat het makkelijk kan evolueren,” zegt Peter Van Wijnaerde van Bowling Brands.
Een coherente branding doorheen alle touch points van de customer journey is belangrijk voor Bowling Brands. De lancering van het nieuwe online banking gedeelte was dan ook een ideaal moment voor een nieuwe digipass.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]