Naast de branding en campagnes werkt Bowling Brands mee aan de complete digitale modernisatie van Rabobank.be. Deze stond in het teken van een internationale vernieuwing en de PSD2 richtlijnen die in de toekomst veel zaken zullen mogelijk maken.Bowling Brands verzorgde al de vernieuwde website van Rabobank.be. Nu is ook het online banking gedeelte (waar klanten hun overschrijvingen doen) aan de beurt, dat sinds zondag 7 april online staat. Bowling stond in voor de UX, design en werkte samen met een internationaal team aan de gloednieuwe klantenzone. “Door de snelle vernieuwing in de bankensector is het belangrijk een UX oplossing te creëren die niet alleen makkelijk is voor de klant, maar ook rekening houdt met toekomstige evoluties. Het online banking gedeelte is zo vormgegeven dat het makkelijk kan evolueren,” zegt Peter Van Wijnaerde van Bowling Brands.
Een coherente branding doorheen alle touch points van de customer journey is belangrijk voor Bowling Brands. De lancering van het nieuwe online banking gedeelte was dan ook een ideaal moment voor een nieuwe digipass.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]