Wie flessenwater inruilt voor kraanwater bespaart per jaar veel geld én tonnen afval. Een voorbeeld: wie 6 glazen kraanwater per dag drinkt, zorgt per jaar voor 550 plastic wegwerpflessen minder én bespaart €320. Zo simpel kan het zijn om samen het verschil te maken.
Om de Belg daar warm voor te krijgen, trekken Rabobank.be en Dopper er samen op uit. Ze trakteren op onverwachte plekken in België op veilig kraanwater. De actie past als gegoten bij de missie van Rabobank.be (growing a better world together) en het feit dat Rabobank.be een online spaarbank is, die mensen ondersteunt met tips & tricks om beter te sparen.
Bowling Brands stak graag mee de handen uit de mouwen voor deze actie en zorgde voor een opvallende stand (in samenwerking met Citycubes) die de komende weekends nog in andere steden zal opgesteld worden.
Credits
Adverteerder: Rabobank.be
Contactpersoon: Kristel Dodion
Reputation communication: Ann Maes (Flrish)
Agency: Bowling Brands
Project management: Lies De Vos
Design en animatie: Jan Sidgwick
Eventbureau: Citycubes
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]