Bowling Brands en Rabobank.be willen de Belg aan de kraan

Wie flessenwater inruilt voor kraanwater bespaart per jaar veel geld én tonnen afval. Een voorbeeld: wie 6 glazen kraanwater per dag drinkt, zorgt per jaar voor 550 plastic wegwerpflessen minder én bespaart €320. Zo simpel kan het zijn om samen het verschil te maken.
Om de Belg daar warm voor te krijgen, trekken Rabobank.be en Dopper er samen op uit. Ze trakteren op onverwachte plekken in België op veilig kraanwater. De actie past als gegoten bij de missie van Rabobank.be (growing a better world together) en het feit dat Rabobank.be een online spaarbank is, die mensen ondersteunt met tips & tricks om beter te sparen.
Bowling Brands stak graag mee de handen uit de mouwen voor deze actie en zorgde voor een opvallende stand (in samenwerking met Citycubes) die de komende weekends nog in andere steden zal opgesteld worden.
Credits
Adverteerder: Rabobank.be
Contactpersoon: Kristel Dodion
Reputation communication: Ann Maes (Flrish)
Agency: Bowling Brands
Project management: Lies De Vos
Design en animatie: Jan Sidgwick
Eventbureau: Citycubes
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]