Voor het vierde jaar op rij werkte Rabobank.be, in samenwerking met De Standaard, een test uit waarmee gepeild werd naar de financiële kennis van de Belgen. Want wie bewust wil omgaan met geld, kan maar beter goed geïnformeerd zijn. Daarom biedt Rabobank haar klanten praktische info en handige tools aan. En met succes, want ook dit jaar blijkt dat de klanten van Rabobank beduidend beter scoren dan andere Belgen. Om zoveel mogelijk mensen te laten deelnemen aan deze test creëerde Bowling een campagne op radio, in print en online.
Credits
Client: Rabobank.be
Contact: Koen Baecke – Nathalie LemmerAgency: Bowling
Strategy: Gwenn Nevelsteen – Christophe Ghewy
CD: Christophe Ghewy
Account: Naïké Van Hulle
Graphic Design: Jan Sidgwick
Radio: Christophe Ghewy- Sonicville
Mediabureau: Space
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]