Bowling en Rabobank peilen naar uw financiële kennis

Voor het vierde jaar op rij werkte Rabobank.be, in samenwerking met De Standaard, een test uit waarmee gepeild werd naar de financiële kennis van de Belgen. Want wie bewust wil omgaan met geld, kan maar beter goed geïnformeerd zijn. Daarom biedt Rabobank haar klanten praktische info en handige tools aan. En met succes, want ook dit jaar blijkt dat de klanten van Rabobank beduidend beter scoren dan andere Belgen. Om zoveel mogelijk mensen te laten deelnemen aan deze test creëerde Bowling een campagne op radio, in print en online.
Credits
Client: Rabobank.be
Contact: Koen Baecke – Nathalie LemmerAgency: Bowling
Strategy: Gwenn Nevelsteen – Christophe Ghewy
CD: Christophe Ghewy
Account: Naïké Van Hulle
Graphic Design: Jan Sidgwick
Radio: Christophe Ghewy- Sonicville
Mediabureau: Space
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]