Voor het vierde jaar op rij werkte Rabobank.be, in samenwerking met De Standaard, een test uit waarmee gepeild werd naar de financiële kennis van de Belgen. Want wie bewust wil omgaan met geld, kan maar beter goed geïnformeerd zijn. Daarom biedt Rabobank haar klanten praktische info en handige tools aan. En met succes, want ook dit jaar blijkt dat de klanten van Rabobank beduidend beter scoren dan andere Belgen. Om zoveel mogelijk mensen te laten deelnemen aan deze test creëerde Bowling een campagne op radio, in print en online.
Credits
Client: Rabobank.be
Contact: Koen Baecke – Nathalie LemmerAgency: Bowling
Strategy: Gwenn Nevelsteen – Christophe Ghewy
CD: Christophe Ghewy
Account: Naïké Van Hulle
Graphic Design: Jan Sidgwick
Radio: Christophe Ghewy- Sonicville
Mediabureau: Space
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]