Bowling heft het glas op Mort Subite


Het bureau maakte hiervoor gebruik van de kleurrijke huisstijl die het eerder voor Mort Subite ontwikkelde. Centraal in de campagne staat 'Meesterbrouwer Bruno’. Omdat Mort Subite niet gebrouwen wordt met een vast receptuur, is het vakmanschap van Meesterbrouwer Bruno onmisbaar om de beste smaken in deze Lambic-bieren naar boven halen. Hij brouwt, proeft en blendt het bier en dit maakt Mort Subite zo bijzonder. De andere elementen zichtbaar rondom de brandbol refereren steeds aan de smaak, herkomst of audacity van het merk.
De copy van de campagne is op twee niveaus gericht. Aan de ene kant wordt er op smaakomschrijving ingezet, want de smaak van Mort Subite-bieren gaat van fruitig tot prettig gezuurd. Aan de andere kant is de copy stadsgericht om zo de nabijheid van het merk te benadrukken en versterken. Zo zien we in het stadsbeeld outdoor tevoorschijn komen met de leuze: 'Meesterbrouwer Bruno heft het glas op: Antwerpen, Brussel, Gent, Charleroi en Luik’. A propos: niet geheel toevallig rijdt in deze steden ook een opvallende MobilAd rond.


Credits
Klant: Mort Subite
Adverteerder: Lore Oudermans en Sarah De Corte.
Agency: Bowling
Strategie: Gwenn Nevelsteen
Creative Director: Christophe Ghewy

PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]