Bowling heft het glas op Mort Subite

Crea / News

Mort Subite 3Bowling werkte in opdracht van Mort Subite een campagne uit rond de verschillende smaken die Mort Subite te bieden heeft: Kriek Lambic, Gueuze Lambic en Witte Lambic. 
Het bureau maakte hiervoor gebruik van de kleurrijke huisstijl die het eerder voor Mort Subite ontwikkelde. Centraal in de campagne staat 'Meesterbrouwer Bruno’. Omdat Mort Subite niet gebrouwen wordt met een vast receptuur, is het vakmanschap van Meesterbrouwer Bruno onmisbaar om de beste smaken in deze Lambic-bieren naar boven halen. Hij brouwt, proeft en blendt het bier en dit maakt Mort Subite zo bijzonder. De andere elementen zichtbaar rondom de brandbol refereren steeds aan de smaak, herkomst of audacity van het merk. Mort Subite 3De copy van de campagne is op twee niveaus gericht. Aan de ene kant wordt er op smaakomschrijving ingezet, want de smaak van Mort Subite-bieren gaat van fruitig tot prettig gezuurd. Aan de andere kant is de copy stadsgericht om zo de nabijheid van het merk te benadrukken en versterken.  Zo zien we in het stadsbeeld outdoor tevoorschijn komen met de leuze:  'Meesterbrouwer Bruno heft het glas op: Antwerpen, Brussel, Gent, Charleroi en Luik’. A propos: niet geheel toevallig rijdt in deze steden ook een opvallende MobilAd rond.
Mort Subite 3
Credits
 
Klant: Mort Subite
Adverteerder: Lore Oudermans en Sarah De Corte. 
Agency: Bowling
Strategie: Gwenn Nevelsteen
Creative Director: Christophe Ghewy
Mort Subite 3