

Om de bekende en minder bekende natuurplekken in Knokke-Heist te promoten organiseerde de gemeente tijdens het paasweekend op zaterdag 26 maart de eerste 'Hazenjacht'. Op verschillende groene plekjes werden 8 paashazen verstopt. Kinderen en ouders konden de hazen terugvinden via gps-coördinaten. Wie alle hazen vond, werd beloond met een chocolade paashaas. De 'Hazenjacht' is een kortere en eenvoudigere versie van de Knokke-Heist Geotour. Dat is de eerste officiële tour voor geocaching - schattenjagen via smartphone of gps - in België. Het event was succesvol en zorgde voor duizenden extra bezoekers in de gemeente.

En Bowling Brussels en youAntwerp ontwikkelden een vervolg op de eindejaarcampagne. Na de 'Shopentopzondagen' bezingen Ronny Mosuse en Roel Vanderstukken (NL) en Olivier Massart en Benoit Mansion (FR) in heuse 'rat pack'-stijl de natuur en de Hazenjacht in Knokke-Heist. Ook in Wallonië liep een aangepaste versie.


PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]