Bpost bank en DDB laten je controle houden over je geld

DDB creëerde een nieuwe campagne om de app van bpost bank te promoten. In een tv-spot en enkele online video’s worden de nieuwe functionaliteiten van de app op een leuke manier geïllustreerd.
De tv-spot en de online video’s werden gemaakt in samenwerking met Fred de Loof en productiehuis Hamlet.
Credits:
- Client: bpost banque / bpost bank
- Contact: Thierry Ballas & Katrien Sermijn
- CD: Dieter De Ridder
- Creation: Nicolas Gaspart & Frédéric Zouag
- Strategy: Dominique Poncin & Philippe Gerin
- Account: Melissa Bekaert
- (TVC) Producer: Erik Van Overloop
- Designer: Sven Verfaille
- Film Production: Hamlet
- Director: Fred De Loof
- DOP: David Doom
- Media Agency: SPACE
- Media Manager: Wendy Van Dyck
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]