DDB creëerde een nieuwe campagne om de app van bpost bank te promoten. In een tv-spot en enkele online video’s worden de nieuwe functionaliteiten van de app op een leuke manier geïllustreerd.
De tv-spot en de online video’s werden gemaakt in samenwerking met Fred de Loof en productiehuis Hamlet.
Credits:
- Client: bpost banque / bpost bank
- Contact: Thierry Ballas & Katrien Sermijn
- CD: Dieter De Ridder
- Creation: Nicolas Gaspart & Frédéric Zouag
- Strategy: Dominique Poncin & Philippe Gerin
- Account: Melissa Bekaert
- (TVC) Producer: Erik Van Overloop
- Designer: Sven Verfaille
- Film Production: Hamlet
- Director: Fred De Loof
- DOP: David Doom
- Media Agency: SPACE
- Media Manager: Wendy Van Dyck
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]