De federale regering hakte de knoop door: Bpost mag ook de komende jaren de kranten uitleveren. AMP en BD Group, andere kandidaten voor het krantencontract, haakten gaandeweg af, zodat Bpost als enige kandidaat overbleef. Toch bleef een beslissing uit. Bpost zou wel minder geld ontvangen dan nu. Tegenover jaarlijkse 200 miljoen euro nu zou, naargelang de bron, 165 tot 175 miljoen euro overblijven. Dat kan Bpost doen beslissen om de logistiek nog even aandachtig onder de loep te leggen, om te bekijken waar kan worden bespaard. Ook de beslissing van Mediahuis tot stopzetting van het contract met Deltamedia, een dochter van Bpost (die ten gevolge van die beslissing dreigt te worden opgedoekt, zie ons eerder bericht hierover), kan daarbij een rol spelen...
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]