Br ssels misses u

We kennen allemaal de tragedie die een maand geleden plaatsvond in Brussel. Weken later is er een andere tragedie in de stad. Hotels en restaurants blijven leeg, culturele evenementen vinden het erg moeilijk om tickets te verkopen. Volgens Brussels Enterprises Commerce and Industry (BECI) lijden restaurants en hotels in Brussel een verlies van inkomsten van 30 tot 40%. April 2016 is een zwarte maand op het vlak van faillisementen in Brussel met 600 faillisementen in vergelijking met het gewoonlijke 40.
En toch heeft Brussel (net als België) nooit haar charme verloren. De beste bieren, de heerlijke chocolade, de historische gebouwen… het is er nog steeds allemaal. Brussels Airlines speelt een belangrijke rol in bezoekers naar het hart van Europa te brengen. Maar hoe communiceert men in tijden van een ongewone crisis?
Met drie simpele woorden roept Brussels Airlines alle reizigers op om terug te komen: Br ssels misses u. Het is een emotionele boodschap die veel verder gaat dan adverteren. Na een eerste lancering op sociale media zal de boodschap als posters verschijnen in luchthavens met een directe verbinding naar Brussel. "Maar in het belang van een prachtige stad hopen we dat deze woorden zullen uitvliegen over de hele wereld," zo meldt TBWA, dat deze campagne ontwikkelde voor Brussels Airlines. "Share if you care is nog nooit zo relevant geweest."
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]