We kennen allemaal de tragedie die een maand geleden plaatsvond in Brussel. Weken later is er een andere tragedie in de stad. Hotels en restaurants blijven leeg, culturele evenementen vinden het erg moeilijk om tickets te verkopen. Volgens Brussels Enterprises Commerce and Industry (BECI) lijden restaurants en hotels in Brussel een verlies van inkomsten van 30 tot 40%. April 2016 is een zwarte maand op het vlak van faillisementen in Brussel met 600 faillisementen in vergelijking met het gewoonlijke 40.
En toch heeft Brussel (net als België) nooit haar charme verloren. De beste bieren, de heerlijke chocolade, de historische gebouwen… het is er nog steeds allemaal. Brussels Airlines speelt een belangrijke rol in bezoekers naar het hart van Europa te brengen. Maar hoe communiceert men in tijden van een ongewone crisis?
Met drie simpele woorden roept Brussels Airlines alle reizigers op om terug te komen: Br ssels misses u. Het is een emotionele boodschap die veel verder gaat dan adverteren. Na een eerste lancering op sociale media zal de boodschap als posters verschijnen in luchthavens met een directe verbinding naar Brussel. "Maar in het belang van een prachtige stad hopen we dat deze woorden zullen uitvliegen over de hele wereld," zo meldt TBWA, dat deze campagne ontwikkelde voor Brussels Airlines. "Share if you care is nog nooit zo relevant geweest."
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]