Brand New Café: 5 finalisten, 5 inspirerende verhalen

Agenda / Awards / News

New Brand Café

De winnaar van de Belgium’s New Brand Award 2016 werd bekend gemaakt tijdens het STIMA Congres op 1 en 2 december in Brussels Expo. Het is Generous die met de trofee ging lopen. De gelijknamige Brusselse koekjesbakker bracht het merk in 2012 op de markt en produceert biologische en glutenvrije koekjes. Tijdens het Brand New Café krijgt u nu samen met collega marketeers de kans om de vijf inspirerende verhalen van de vijf finalisten te horen. Waar en wanneer? Donderdag 26 januari 2017 in The House To Be te Zellik.

Op het programma:

  • Inleiding door juryvoorzitter en directeur Kom Op Tegen Kanker Marc Michils
  • Case Auvio: het digitale contentplatform van de Franstalige openbare omroep RTBF. Auvio werd in april van dit jaar gelanceerd en geeft toegang tot alle audiovisuele content van de RTBF.
  • Case Charlie: Journalistiek online en printmagazine dat vorig jaar gelanceerd werd met de hulp van een crowdfundingcampagne.
  • Case Cornet: speciaalbier van de brouwerijgroep Palm Belgian Craft Brewers, in 2014 op de markt gebracht.
  • Case Fïnley: een nieuwe ‘bruisende limonade’ die door Coca-Cola in ons land werd ontwikkeld en in 2014 op de markt werd gebracht. Finley richt zich op een volwassen publiek.
  • Case Generous: De gelijknamige Brusselse koekjesbakker bracht het merk in 2012 op de markt. Generous produceert biologische en glutenvrije koekjes.

Elke case wordt ingeleid door partner van Belgium’s Best Brand of the Year De Tijd – L’Echo. Meer info over het programma en de inschrijvingen vindt u hier.