Brandy gaat 'all the way' voor Joe

Joe, het tweede commerciële radiostation van België, focust dan wel op classics, de zender blijft mee met zijn tijd: een aangepast visueel logo (de “fm” maakt niet langer deel uit van de merknaam), een compleet vernieuwde sonic branding en een licht bijgestuurd format.
Brandy Jingles tekende voor de nieuwe auditieve huisstijl. De jingles klinken vertrouwd en toch fris en zijn gebouwd rond de nieuwe naam “Joe” en de nieuwe slogan “All the way”.
Luisteraars die van classics houden, staan met beide voeten in het leven. Ze leven “vandaag” en ze willen ook op die manier benaderd worden. Het spreekt dan ook voor zich dat hun favoriete radiozender eigentijds klinkt. Het nieuwe jinglepakket maakt perfect de brug tussen de muziek van enkele decennia geleden en een eigentijds gevoel.
En voor de Top 2000, de lijst met de “all time favourites” van de luisteraar, integreerde Brandy Vlaamse en Engelstalige vocals in de jingles.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]