Brandy gaat 'all the way' voor Joe

Joe, het tweede commerciële radiostation van België, focust dan wel op classics, de zender blijft mee met zijn tijd: een aangepast visueel logo (de “fm” maakt niet langer deel uit van de merknaam), een compleet vernieuwde sonic branding en een licht bijgestuurd format.
Brandy Jingles tekende voor de nieuwe auditieve huisstijl. De jingles klinken vertrouwd en toch fris en zijn gebouwd rond de nieuwe naam “Joe” en de nieuwe slogan “All the way”.
Luisteraars die van classics houden, staan met beide voeten in het leven. Ze leven “vandaag” en ze willen ook op die manier benaderd worden. Het spreekt dan ook voor zich dat hun favoriete radiozender eigentijds klinkt. Het nieuwe jinglepakket maakt perfect de brug tussen de muziek van enkele decennia geleden en een eigentijds gevoel.
En voor de Top 2000, de lijst met de “all time favourites” van de luisteraar, integreerde Brandy Vlaamse en Engelstalige vocals in de jingles.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]