Brandy gaat 'all the way' voor Joe

Joe, het tweede commerciële radiostation van België, focust dan wel op classics, de zender blijft mee met zijn tijd: een aangepast visueel logo (de “fm” maakt niet langer deel uit van de merknaam), een compleet vernieuwde sonic branding en een licht bijgestuurd format.
Brandy Jingles tekende voor de nieuwe auditieve huisstijl. De jingles klinken vertrouwd en toch fris en zijn gebouwd rond de nieuwe naam “Joe” en de nieuwe slogan “All the way”.
Luisteraars die van classics houden, staan met beide voeten in het leven. Ze leven “vandaag” en ze willen ook op die manier benaderd worden. Het spreekt dan ook voor zich dat hun favoriete radiozender eigentijds klinkt. Het nieuwe jinglepakket maakt perfect de brug tussen de muziek van enkele decennia geleden en een eigentijds gevoel.
En voor de Top 2000, de lijst met de “all time favourites” van de luisteraar, integreerde Brandy Vlaamse en Engelstalige vocals in de jingles.
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]
Sales Accountmanager - VRT
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]