Brasserie de Silly is een familiebrouwerij gelegen in Edingen in Henegouwen. De artisanale brouwtechnieken worden er al zes generaties lang doorgegeven van vader op zoon sinds 1850. Brasserie de Silly heeft altijd gestreefd naar topkwaliteit en naar de beste smaak, maar sinds haar ontstaan in de 19e eeuw zijn er bij Brasserie de Silly heel wat verschillende bieren uit de tanks gestroomd. De etiketten dateren daardoor uit verschillende perioden. Het gevolg? De etiketten waren zeer heterogeen en het was niet duidelijk dat deze bieren tot hetzelfde gamma behoren. Op die manier is het moeilijk om een sterk merk uit te bouwen. Veranderen was bijgevolg de beste optie. In 2015 is een langetermijnrestyling opgezet samen met partner Ex Nihilo, een grafisch bureau uit Bergen. De designers kennen de bierwereld en hebben nu acht nieuwe etiketten ontwikkeld: één voor Abbaye de Forest en zeven voor de Silly-bieren. Er werden ook zes nieuwe glazen ontwikkeld. Het resultaat? Nieuwe bierassortimenten met een hedendaagse look & feel waaruit traditie en kwaliteit blijkt. Een bierliefhebber die houdt van één van de 16 bieren van de brouwerij ontdekt voortaan meer homogene en herkenbare assortimenten. Op die manier zal hij sneller andere bieren van Brasserie de Silly leren kennen...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]